Anna Akana and Riley Rewind

„Riley je středoškolačka. Nijak extra oblíbená, ale přesto zajímavá. Umí cestovat v čase. Pravidla jsou jasná.. Může cestovat jen ve svojí časové linii a nesmí to dělat moc často, jinak se dostaví nepříjemné příznaky.. Riley není žádná superhrdinka, ale když příjde na to, že si jedna holka ze školy vzala život, tak se jí pokusí pomoct.. Co když se ale osud jen tak změnit nedá? Mohla by to Riley i tak dokázat?“

Sooou.. Riley Rewind je celkem povedenej pěti-dílnej webseriál (s českejma titulkama přímo tady), na kterej mě upozornila moje soul mate.. Vzhledem k okolnostem
(jako, že s webseriálama mám jen pramalou zkušenost
a líbí se mi téměř všecko, co mi přijde pod ruku..) jsem si Riley Rewind oblíbila během prvních pěti minut sledování..
Líbila se mi jak ta trocha mysteriózna kolem cestování časem, tak i to ostatní typicky středoškolský prostředí kolem. Krátké průstřihy z webky, kde si Riley zaznamenává "deník" a úseky s opravdovým dějem nápadně připomínaly Dr. Horrible's Sing-Along Blog, což je ale spíš plus. Jediné co mě trochu mrzelo, byl právě fakt, že je to tak krátký, protože jako seriál by se to myslím dost dobře mohlo uchytit.

Na druhou stranu, moje touha po pokračování, mě to přivedla k videím Anny Akany, která je celé téhle věci strůjcem. (Rozumně řečeno, Riley Rewind si sama napsala a pak si zahrála hlavní roli..) Opravdu jsem nebyla zklamaná.. Tenhle druh videí u mě sice není moc obvyklý, ale nakonec jsem si i docela zvykla, až jsem se divila, jak mi to sedne.
Její videa by se dali snadno označit štítky You can do it! a Real life. Někdy nevím přesně, co si o tom myslet, ale i tak je to děsně fajn a člověk u toho vůbec nemusí myslet (což se občas celkem šikne..)
Jsou to víceméně motivační videa. U mě sice vyvolávají na povrch mojí ujetou hipster stránku, ale přiznejme si to... Kdo čas od času nefangirluje nad úplně obyčejou pěknou věcí? (See! See! It looks soooo goood I need those!)

Žádné komentáře:

Okomentovat

„Friendship is born at that moment when one man says to another: What! You too? I thought that no one but myself.“
- C.S.Lewis

Follow