Teen Wolf

Well, ohledně tohohle teen seroše z produkce MTV, mám silně rozpolcené pocity, neboť ho naprosto miluju, ale snažím se to maskovat před společností... 
Mezi svými na Zlu, jsem sice našla i pár nadšenců, jako jsem já, (nebo ještě trochu fanatičtějších) ale co se tak ptám lidí okolo, nijak moc pozitivně na to nereagují... Možná se jen obklopuji špatnými lidmi... (To je překvapivě produktivní myšlenka... Kde ta se u mě vzala... Hmm... ) 
Takže k jádru pudla.. O čompak to je? O vlkodlacích... (Obviously... Vlkodlaci jsou přece prudce cool...) Kromě těhle vlkodnačích teenagerů (který už ve skutečnosti dávno nejsou teenageři) se tam ale objevujou i další stvoření z mýtů a legend... (Na Cullenovic upíří rodinku sice ještě nedošlo, ale i tak je tam dost mutantů na to, aby u toho člověk občas potřeboval slovník..)
Teen Wolf  má zatím tři řady, ale za tu dobu už stihli vytvořit vcelku slušně zamotanou historii, která se nedá prakticky sumarizovat do několika srozumitelných vět, (Upřímně, jestli to někdo dokázal, prosím pošlete mi ten článek a máte u mně zlatýho bludišťáka...) takže se vyvaruju vyprávění děje a shrnu jen to úplně nejnutnější...
Seriál se začal natáčet kolem roku 2011 a tak grafika není nic extra.. Na popis charakterů vám kašlu (je jich tam prostě moc a každej má svojí vlastní hlavu...) 
Dost dlouho, asi celou první a část druhý série, to vypadalo jako strašně nevinnej a cute seriál, (což ale nebylo jen na škodu, jak by se zprvu mohlo zdát, protože to bylo vlastně i celkem vtipný a tak jsem se neustále něčemu tlemila..) akorát to pak pro mě byl docela šok, když se třetí sérii objevil darach (jinak řečeno tohle) (spoilers alert).
Jediný, co mi opravdu nesedělo, bylo, že hlavním hrdinům vždycky všechno projde, a že jim režisér neubližuje... (Ne že bych jim to přála, jen mi to přišlo krapet nerealistický..) I to se ale s poslední sérií, která se začala vysílat teď v červenci, změnilo.. Postavy jako by konečně dospěly a celý to chytlo takovej temnější odstín... 
Je to ponurejší než ty předchozí série. 
Suma sumárum, když se na to tak koukám, dalo by se říct, že by se poslední série mohla trhnout a dělat, že k předchozím dvoum nepatří... No žoužel (ne fakt to neni překlep, já to takhle píšu) teď mě čeká několik dlouhých měsíců, neboť nové díly budou zas až v lednu (nebo tak nějak...)


Už nemám, co napsat, tak radši končím, Live long and prosper!

Žádné komentáře:

Okomentovat

„Friendship is born at that moment when one man says to another: What! You too? I thought that no one but myself.“
- C.S.Lewis

Follow