Hogwarts tag

Moje posedlost rychlými články ve formě tagů nekončí. Tentokrát jsem narazila na jeden moc pěkný v Bookworm's burrow a napadlo mě, že bych ho mohla publikovat při příležitosti vydání českého překladu Harry Potter a prokleté dítě. So without further ado here it goes..


Artist here.
Do které koleje bys patřil/a?
Havraspár prosím! Sice zrovna nevynikám ve vědeckých oborech a vlastně hrozně nesnáším učení. Ale o tom to snad není, ne? Vždyť jsou to strašně přízemní a ne-kreativní věci...

Kdyby ti Moudrý klobouk navrhl místo v jiné koleji, kterou jsi předtím nebral/a v úvahu, řídil/a by ses jeho radou, nebo by sis vybrala kolej podle sebe?
Nejspíš bych si stejně trvala na svém. Mám sice vlastnosti všech kolejí (Nebelvíru asi nejméně), rozhodující ale je, které považuju za ty nejpodstatnější.
Jsem zmijozelsky ambicióní a hrdá, přesto mám i přátelskou, milou stránku jakou mají mrzimorští. Dokonce bych řekla, že jsem i odhodlaná a mám smysl pro spravedlnost jako studenti Nebelvíru. Nejvíc si ale zakládám na inteligenci, zvídavosti a fantazii a proto pevně věřím, že Havraspár by pro mě byl to pravé místo.

Zvážil/a bys studium na jiné kouzelnické škole?
No Bradavice jsou nejblíž a Angličtinu umím ze všech cizích jazyků nejlíp, takže... Spíš ne.  I když by mě lákala třeba brazilská škola kouzel Castelobruxo. Jako milovník magické fauny a flory, bych si určitě užila studium v deštném pralese, zkoumáním nejrůznějších, zajímavých druhů.

Co si s sebou do Bradavic zabalíš?
Damn, já vlastně musím doma nechat počítač a telefon, co? (Stojí mi to za to vůbec?) Tak to bude milion propisek a bloků. Musím do něčím psát a brkem na pergameny to určitě nebude.

Jaké zvíře by sis s sebou vzal/a do školy?
Můžu si vzít svého králíčka? Prosím?? Ron Weasley měl krysu a taky to nikomu nevadilo!

Jaké jádro by měla tvá hůlka?
Blána z dračího srdce. Ale dala bych si pozor a dobře si prověřila, jestli jí odebrali až posmrtně, nebo jestli ho kvůli ní zabili. To bych si pak určitě vybrala jinou. Zabíjení draků podporovat nebudu, v tom případě bych hledala jiné jádro, které mi dovolí sesílat okázalá a mocná kouzla.

Artist here.
Jaká část hradu by byla tvá nejoblíbenější?
Havraspárská věž, protože odtamtud je ten nejlepší výhled! Jen bych musela odpovídat na hádanky pokaždé, když bych se tam chtěla dostat. A v tom by byl problém..... Protože hádanky mi nikdy moc dobře nešly.
¯\_(◡_◡) _/¯
Takže je možné, že bych pár nocí strávila venku na chodbě...

Našel/la by sis kamarády i z ostatních kolejí?
Jestli by na mě byli hodní, proč ne?

Stal/a by ses součástí nějaké organizace?
Jsem radši sama, než v různých klubech a spolcích.

Byl/a bys členem famfrpálového týmu?
Na to mám jen dvě slova. Fuj sport.

Jak často bys navštěvoval/a knihovnu?
No bez Googlu nemůžu žít, takže otázka by byla spíš "Jak často bych nebyla v knihovně?".

Kdybys byl/a z čistokrevné rodiny, zajímala by tě mudlovská literatura?
Dost ironicky jsem děsnej antitalent na čtení, jako dyslektik s tím mám strašné problémy, ale určitě bych se do něčeho pustila. Chci mít rozhled ve všech oblastech.

Byl/a bys fanouškem kouzelnické hudby?
Možná bych si našla pár písniček, které by se mi líbili. Nemám žádný vyhraněný styl, poslouchám všechno, co má rytmus.

Který famfrpálový tým bys podporoval/a kromě svého kolejního mužstva?
Famfrpál je jako fotbal a ten taky nesleduju, takže.. Asi by mi to bylo dost jedno.

Dostával/a bys hodně dopisů z domova?
Celou kopu, tak tři denně, ale byla bych ráda. Přece jen, celý rok žít mimo domov, to není nic příjemného, ani ve škole kouzel.

Pojedeš přes prázdniny domů?
Samozřejmě, mamku bych nikdy nenechala na Vánoce samotnou.

Byl/a bys raději z mudlovské rodiny, čistokrevný/á nebo půl na půl?
Půl na půl a nejlepší z obou světů! Samozřejmě mamka je čarodějka a taťka je mudla, úplně to na ně sedí.

Prozkoumal/a bys hrad i přesto, že by ses tím dostal/a do průšvihu?
Nejspíš jo, jsem zvědavka zvědavá. Ale taky jsem taková nenápadná šedá myš, takže věřím, že do průšvihu bych se jen tak nedostala. (¬‿ ¬)

Mohl/a bys být prefektem?
Ani náhodou. Proč se zatěžovat zbytečnýma povinnostma?

Jakou kouzelnickou sladkost bys nejraději vyzkoušel/a?
Čokoládové žabky. Ňam!

Sbíral/a bys kartičky z čokoládových žabek?
Jasně, dávala bych je do alba hned vedle Pokémonů!

Které obchody bys navštívil/a v Prasinkách?
Medový ráj, Medový ráj a ještě jednou Medový ráj! (What can I say. I just really have a sweet tooth.) (。◕‿‿   ◕。)

Dal/a by sis radši máslový ležák nebo ohnivou whiskey?
Po spoustě věcech se mi zvedá žaludek, takže něco s názvem "Máslový ležák" není úplně něco, co bych chtěla zrovna pít. Takže ohnivá whiskey je tu jasný vítěz.

Zvažoval/a bys po skončení studia kariéru bradavického profesora?
Je tolik kouzelných zaměstnání, tak proč se zaseknout zrovna na něčem tak nudném a otravném?

Artist here
Viděl/a bys testrály?
U Merlinových vousů to je otázka! Ne, naštěstí, ne.

Jakou podobu by měl tvůj bubák?
Dají se nějak zhmotnit neúspěch a zklamání?

Jakou podobu by měl tvůj patron?
Měla bych tři patrony. Draka, vlka a králíčka. (Arget, Shadow a Bluebell.)(And yes these are inspired by Eragon, Game of Thrones and Sherlock.) Je to sice zvláštní, ale tihle tři jsou prostě moje záchrana i v reálném světě, takže si nedokážu představit, že bych je vyměnila za něco jiného...  (◡‿   ◡✿)


Bonus aneb, co mi v tagu chybělo :

Co si myslíš, že by jsi viděl/a v zrcadle z Erisedu?

Asi samu sebe obklopenou vymyšlenými postavami z mých knih a povídek.

Po čem by ti voněl lektvar zvaný Amorův šíp (Amortentia)?
Určitě jako máta. A trošku jako čokoláda, vzduch po dešti a mořská sůl.

P.S.: Vyzývám kohokoliv, kdo jen bude mít čas a náladu!

1 komentář:

  1. Skvělej tag a super otázky! Hrozně mě baví tvůj styl odpovídání a určitě si tenhle tag přepůjčím a taky ho vyplním :)

    Karolína

    OdpovědětVymazat

„Friendship is born at that moment when one man says to another: What! You too? I thought that no one but myself.“
- C.S.Lewis

Follow