TV series tag

Dnešní bloggové menu: Malá fusion TAGu od Catherine Ribbon a Arvari.

Seriál, který máš rád/a, ale nikdo by to do tebe neřekl?
The Walking Dead. Obvykle lidi nesnáší ty patoky krve, ale mě to kupodivu nijak extra nevadí. (Vždyť je vidět, že je to kečup!)

Který ze seriálů tě nejvíc zaujal dějem?
Jak nejvíc zaujal dějem? Všechny seriály mě zajímají hlavně dějem! Dobře, "všichni za jednoho, jeden za všechny", Game of Thrones. Nikdy bych se nevydržela koukat na ty sprosťárny v prvních sériích, kdybych netoužila vědět, kdo si sedne na Železný trůn jako poslední.

Here she is, my darling, my cosplay, my Beth.
Se kterou postavou máš nejvíc společného?
To bude Beth Greene z The Walking Dead. (◕ω◕) I když se zdá, že by nás mohlo smrtelně zranit i šťouchnutí klacíkem, obě se dokážem se životem poprat. (A pak nás zabije naše vlastní blbost... Ups, spoiler.)

Kterou postavu obdivuješ?
Asi Clarke Griffin z The 100. Nemám jí ráda, ale i tak jí obdivuji. Rozhodovat v nelehkých situacích, dělat to, co se zdá být nelepší pro celou skupinu a nést plnou zodpovědnost za všechny chyby. To chce pořádný koule fakt kuráž.

Na jaký seriál si v poslední době začal/a koukat?
Nově vlastně nic moc. Spíš doháním staré resty. Ale mám v plánu dohnat druhou řadu Daredevila a Galavanta.
Během prázdnin bych jinak chtěla zkusit The Night Manager, Mr. Robot, Lucifer a možná, možná Outlander.

Kdyby ses mohl/a podívat na jeden nový seriál, který by to byl?
Moc, moc, moc bych si přála někde sehnat francouzký animák Miraculous Ladybug s českými titulky, nebo alespoň jeho anglický dabing. Vypadá tak nevinně a roztomile (což můžete vidět na obrázku vedle) (¬‿¬) a to je přesně něco, co bych mezi svými poměrně depresivními seriály docela uvítala.

Kdyby ses musel/a vzdát sledování jednoho seriálu, který by to byl?
Teen Wolf. Myslím, že jsem z něj maličko vyrostla a beztak už to není, co to bývalo.

Který seriál tě nejvíc překvapil?
London Spy. Prostě wow! Čekala jsem obyčejný, nestoudný slash, ale místo toho k tomu jsem dostala..... You know what, no spoilers, rather go watch it yourself, ok?

Guilty pleasure?
Pst, The Carrie Diaries jsem měla tak ráda, že jsem o něm dokonce napsala článek.. Ale nikomu ani muk!

Oblíbená seriálová dvojce?
Bellamy a Clarke z The 100! A taky FitzSimmons z Agents of S.H.I.E.L.D. a ještě samozřejmě Beth a Daryl z The Walking Dead.

Seriál, na který se můžeš dívat znovu a znovu?
Tady je konečně řada na sitcomy. Friends a Big Bang Theory by se určitě dělili o první místo.

Seriál, který miluješ, ale ostatní o něm nemají ani páru?
*looks at the pile* Which one?!
Nejhorší je to asi s Lie to me (česky překládáno jako Anatomie lži). Je to podle skutečné osoby a skutečných vědeckých poznatků. Docela dost jsem se z toho naučila a přitom je to vtipný, pěkný, jako Dr. House s tématikou vědy místo medicíny a méně díly.

Seriál, který moc nemusíš, ale ostatní ho milují?
Nesnáším Jak jsem poznal vaši matku. Klasický, hloupý, americký humor.

Máš crush na nějakou herečku?
Emily Kinney, která hraje Beth. Má moc hezký hlas a pěkně zpívá. Taky mám docela ráda představitelku Clarke, Elizu Taylor (o moc víc než její postavu) je to stejný geek jako já.
Ze všech nejvíc ale zbožňuju Gwendoline Christie (Brienne v GoT a taky Captain Phasma v nových Star Wars). Je rozkošná a nemusí přitom být ani malá, drobná a vůbec celá "z cukru". (She's beauty, she's grace, she will punch you in the face!)

Máš crush na nějakého herce?
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Když se řekne slovo "sexy", kdo se ti vybaví?
No u mě je vždycky těžko říct, jestli spíš sexy, nebo cute, nějak se mi to prolíná, ale řekla bych Bellamy Blake. Postava i herec, Bob Morley, oba jsou moji miláčci už od prvních dílů The 100.

Vyjmenuj všechny seriály, na které koukáš.

Tak z těch, který sleduju pravidelně (nebo jsem prostě dokoukala do konce):
Agents of S.H.I.E.L.D., The 100, The Walking Dead, Game of Thrones, Daredevil, The Big Bang Theory, Teen Wolf, Sherlock, London Spy, Jessica Jones, Galavant, Heroes, Lie to me, Pushing Daisies, M.A.S.H., Friends a Red Dwarf.

A z těch, co jsem viděla jen nějakou část (a nejspíš je nikdy nedokoukám):
Doctor Who, Glee, Once Upon a Time, Once Upon a Time in Wonderland, Merlin, Arrow, Agent Carter, Being Human, Grey's Anatomy, The X-Files, Sleepy Hollow, Dr. House, Supernatural, Grimm, Eureka, Desperate Housewives, Almost Human a Charmed.

P.S.: Vyzývám kohokoliv, kdo jen bude mít čas a náladu!

2 komentáře:

„Friendship is born at that moment when one man says to another: What! You too? I thought that no one but myself.“
- C.S.Lewis

Follow