Kyoukai no Kanata

Akihito Kanbara je na pohled obyčejný student střední školy, kdo by ale dokázal vidět víc než to, zjistil by že Akihito je ve skutečnosti člověkem jen napůl.
Jednoho dne Akihito zpozoruje dívku, stojící na střeše školy a je přesvědčen, že se chystá skočit. Rozhodne se jí přemluvit, aby to nedělala. K jeho údivu však dívka zareaguje naprosto neobyčejným způsobem, bodne ho přímo do srdce. Avšak Akihito záhadnou dívku také překvapí, protože jako napůl stín jen tak zemřít nemůže.

Wohoo, další perfektní anime od Kyoto Animation. Tentokrát z trošku jiného šálku, je Kyoukai no Kanata spíše akčním typem anime (na rozdíl od bratříčka Free! a sestřičky Hyouky...) 
Úžasné postavy, zajímavý děj, nádherná grafika (věřte mi, jestli jste blázen do animací, jako já, tak tohle je ráj pro oči), opening i ending na jedničku a nějaká ta romantika, všechno přesně v tom správném poměru, aby jste se nemohli dočkat, až se vám dostahuje další díl.
Jediné mínus, které se pak tomuto kousku dá vytknout je, že v součtu má jen pět hodin, což při dvaceti-pěti minutách na epizodu, dává jenom skromných dvanáct dílů. (Na poměry dalších anime, je to asi dost, mě to ale hodně mrzí, protože bych se na to mohla koukat donekonečna..)
Kyoukai no Kanata je krásné, zajímavé a díky posledním dílům maličko melancholické anime (které tím pádem rozhodně nedoporučuji tvrdým, drsným chlapcům..) Pro dámy, rozhodně něco, na co stojí plýtvat pěti hodinami svého času.

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Nah, asi tak normálně, takové náznaky ;) Rozhodně si tam pořád jen nevyznávají lásku :D

      Vymazat
  2. Kyoukai no Katana rozhodně NENÍ špatný, ačkoli po Free! (jakkoli se mi líbilo po grafické stránce, tak děj nic moc a bylo to na mě zbytečně sladký - ne, komu co nalhávám, miluju to, hahaha) jsem byla ohledně sledování dalšího veledíla z dílen Kyoto Animation trošilinku skeptická, no jsem ráda, že jsem tomu těch pět hodin obětovala, fakt se mi to líbilo. Na druhou stranu, na Kuroshitsuji a Death Note prostě v mojí mysli nemá nic, a ani nechtěj, abych začínala o Gravitation. Hah.

    PS: Kdyby se ti příští anime, na který budeš koukat, nechtělo stahovat, zkus http://anime1.com, většina těch anime tam je a jde to dobře a kupodivu i v mobilu (i když to jsem naposledy zkoušela s Free! ještě na Lumii s Windows Phonem, jestli to jde na Androidu/iOS, to netuším). :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No.. :D Já první viděla Death Note a měla jsem ho ráda až do té věci s L... (typické zlomené srdce...) Takže ho mám sice ráda, ale na vrcholu u mě není...
      Pak jsem viděla Free a ačkoliv je to děsně praštěný a tak, prostě jsem si zamilovala tu atmosféru, kterou v Kyoto Animation umí udělat. Tak jsem se pustila do Hyouky, která byla taky naprosto boží, ale nějak se nedostala na nejvyšší příčku. Takže se zdá, že mám Kyoukai no Katana zatím asi nejradši.
      Teď v létě jsem dostala několik tipů, tak jsem si pustila Ouran Highschool Host Club, Brothers Conflict a Kamigami no Asobi.. Začíná se mi to hromadit...
      Jinak Kuroshitsuji je Black Butler, že jo? To jsem měla taky v plánu. Jestli je to tak dobrý, tak to teda zkusím :D

      P.S.: Mě to stahovat nevadí, ale na zkoušku se to asi hodit bude... Díky! ;)

      Vymazat
    2. Jop jop, Kuroshitsuji je Black Butler, nějak si na ty anglický názvy nemůžu zvyknout. :) Mimochodem Shingeki no Kyojin (Attack on Titan) jsi viděla? Já teď začala koukat, jsem někde u čtvrtýho dílu a vůbec to není špatný. Jinak jak se ti líbí Ouran Highschool Host Club? Mně to ze začátku přišlo hrozně divný a pak mě to strašně chytlo :D

      PS: Není zač. ;)
      PPS: Jestli najdeš čas a ještě jsi to neviděla, zkus Gravitation, to už doběhlo a beztak má jen dvanáct dílů, nějak se ale pořád nemůžu rozhodnout, jestli je lepší manga nebo anime :)

      Vymazat
    3. Shingeki no Kyojin jsem ještě neviděla... teda ne, že bych to nezkoušela, ale po prvních čtyřech pokusech, jsem to vzdala... (chtěla jsem to zkusit online.... meh... načítání je sviňa..)
      Ouran Highschool Host Club zbožňuju! Líbí se mi ta hlavní hrdinka... Že to není žádná slepice a má vlastní osobnost :D

      PPS: Připíšu si to na seznam... Ještě musím zkouknout pár dalších anime/seriálů/filmů ( http://nd06.jxs.cz/230/314/10fe54d165_98691124_o2.jpg + zbytek Hry o trůny...meh... mám toho hodně :/ :D )

      Vymazat

„Friendship is born at that moment when one man says to another: What! You too? I thought that no one but myself.“
- C.S.Lewis

Follow