The Silver Eye

Sooo.. Můj další tip.. The Silver Eye je fakt bombově kreslený web-komix a myslím, že je to vážně dobrej projekt. Má to trochu chabě kreslený začátek (na obranu autorky... už to kreslí od roku 2009), ale kvalita, kterou to postupně získává to hravě přebíjí.

Hlavní postava není úplně jasná, ale pokud mám někoho určit, byl by to Enel... Enel a Velvare..
Enel je bláznivý puberťák, který vyrůstá v sirotčinci. Lidé ho ale mají rádi, i přes jeho nešikovnost a zbrklost, kvůli jeho jinak milé povaze. Enel má také velice blízko k hrdinovi, který v minulosti zachránil jeho zemi před dalším pustošením občanskou válkou. Velvare, jak se tento tajemný hrdina jmenuje, je od doby, kdy král a královna Gallitanu zemřeli, opatrovatel jejich syna Avidana a dočasný správce země. Velvare z nejasných důvodů přede všemi nosí masku přes obličej, kterou nikdy nesundavá.
Věci se však začnou mírně komplikovat, když se Enel spřátelí s téměř úhlavním nepřítelem Velvara, Apenem.

I přes to, že jsem maličko vrávorala v ději (což se mi u komixů stává bohužel až nepřirozeně často...), jsem si tehle komix děsně rychle oblíbila ("oblíbila") a poctivě každej pátek kontroluju, jestli už je na webu nová stránka...
S dějem byl opravdu kříž, ale pomůže, když si přečtete tuhle charakteristiku postav a tohle krátké shrnutí, a pak už při čtení komixu bude všecko okay (tedy pokud vám nevadí spoilery... ale vždycky je něco za něco, ne? nechávám to na vás...)
Laura (hrozně milá autorka téhle perličky) říká, že se příběh odehrává ve fiktivním světě, přitom se ale snaží, aby všechno bylo maximálně realistické.
Různé části příběhu mají spojitost s jejím životem. Například Apenova fenka Melly je její domací mazel, nebo Navarre, pláž kterou si Velvare tak oblíbil, je skutečná pláž na Floridě, nedaleko místa, kde Laura žila.
To všechno si ale můžete v angličtině přečíst sami na jejích stránkách (click right heeereee), takže... Já se loučím a...
Budu ráda, když se na to někdo koukne, protože kolem mě je dost málo lidí, který by poslouchali moje rady a tohle je vážně moc pěkná věc na to, aby měla tak malé publikum...
Live long and prosper guys!

Žádné komentáře:

Okomentovat

„Friendship is born at that moment when one man says to another: What! You too? I thought that no one but myself.“
- C.S.Lewis

Follow