The story of how I found my little paradise


Loňský Festival Fantazie ze mě udělal o krapet víc společenskou osůbku, takže plány na letošní pololetní prázdniny byly již dávno předem jasné... Týden předem vytisknout program, zvýraznit potřebné, najít autobusy a pak už hurá na PragoFFest!


First day, know the teritorry:

V pátek ráno, v nekřesťanských hodinách, vydaly jsme se tedy s mojí typickou companion (tímto vám představuji lady Petku... tadááááá) na naše další dobrodružství. Well, vzhledem k tomu, že předchozí večer jsme díky Coriolanovi nemohly usnout, tak jsme jízdu autobusem spíš prospaly, potom jsem už plně probuzené překonaly cestu z Butovic, přes děsivé schody na přestupu na C-éčko, až na Háje.. 
A byli jsme tam! Zprvu jsme myslely, že posvátnou Modrou školu ani nenajdeme (dobře, dobře... měla jsem velké obavy ohledně kvality mých hledacích schopností...) Štěstěna se na nás však přece usmála a ukázala nám cosplayery (nepřehlédnutou Kitty Cat Katarinu, Tango Evelynn a holku s fakt čupr šálou čtvrtého Doctora...) Načež naše stalkerské schopnosti odvedly své, a do dvou minut nám Modrá škola ležela u nohou (that's right bitch... KNEEEEL!)
To jsme ale ještě netušily, kolik času nám zabere fronta. Když jsme tedy podruhé dosáhly našeho cíle, bylo o hodinu víc a naše první přednáška Merlin fan videa od Elirwen již dávno vzala za své.
Zábavu jsme si tedy zařídily jinak. A koutek s plackama byl samozřejmě favorit number #1. A hned ze začátku mě velmi překvapil obdiv prodávajícího, jak si všiml mojí fimo TARDIS (poznám reklamní trik, ale i tak to potěšilo). Placek jsem si tak jako tak koupila hafo (look at my precioussss!) Naněštěstí moje Hannibal placka z loňského FFka měla pocit, že jim musí udělat místo a tak mi zmizla neznámo kam, (budiž jí země lehká) doufám jen, že případný nálezce alespoň poznal fandom a pochopil vtip..
Po obhlédnutí terénu (pokud se tomu dá říkat obhlížení, neboť přes ty spratky nebylo nic vidět... huh... já jsem zase milá... ale což... jen mě děsí, že tolik malejch hraje lolko... a minecraft....) jsme se vydaly na BritCon. Místo plánované přednášky sice bylo jen mírně improvizované promítání Merlina typicky od Elirwen, ale to nám vůbec nevadilo. 
Potom jaly jsme se hledati con Fantasy & History, a s ním besedu o Hobbitovi, kde nás víc než překvapil povedený cosplay z LotR, (jak přesně se tý postavě nadává? jeden z osmi černých jezdců? prostě tak nějak..)
Po přednášce jsme se vrátily na další promítání Merlina, po kterém jsem Petku opustila a zanechala ji kouzlům slavného Doctora a jeho Speciálním videím Doctora Who, a sama šla na Owenovu a Mikiho "přednášku" o Vlogoutu..
Pak jsme se znovu sešly, (happy ending) abychom zkusily jídelnu, kde jsme si hodinku vydechly a šli prozkoumat ThorneCon a 12 Důvodů, proč nesledovat Hru o trůny. Potom jsme se vrátily do našeho milovaného křídla na Seriesconový Whose Line Is It Anyway, kde jsme se celkem dobře nasmály (aneb Miki a spol. baví..) a zas se s radostí ukázaly na 15 důvodech proč sledovat Hru o trůny, kde jsem od Petky dostala první napomenutí za kecání při "vyučování" (na moji obranu... Link mě vážně rozptyloval... prostě perfektní cosplay...) Dále následovaly Mírně šílené britské seriály, Merlin/Artur - dvě strany jedné mince pro nás už podruhé, pro mě celkem poučná přednáška o Craigu Fergusonovi a pak již návrat domů, do našeho malého zapadákova...

Second day, feel the magic of friendship:

S heslem Jeden den nestačí, jsme i v sobotu vyrazily na PragoFFest. Tentokrát jsme však úspěšně přeskočily jakoukoliv frontu a mazaly přímo na Elirvenino Vstávání s Sherlockem a Lokim, které samozřejmě nezklamalo (just died of cuteness like everytime watching these two dorks but that's okay...) 
Poté se Petka oddělila na Supernatural fan videa, mezitím co já jsem zůstala na promítání The Sign of Three a To nejlepší z Červeného Trpaslíka.
Dále jsem svojí companion dotutila absolvovat docela vtipnou a přesto naučnou (škola hrou!) přednášku ohledně norské mytologie (hammer all the things!!), tedy Lokiho lotroviny aneb před Marvelem, která sice nebyla jen o Lokim, ale to jí spíš přidalo, než ublížilo
(mimochodem holkám tleskám za vědomosti... konečně přednáška o mytologii s mytologií..) A pak jsme se zas vrátily na BritCon na Zajímavůstky v klasickém DW od Tar-ary (nezapomněly jsme si vzít Jelly Babies! Yummy! a taky trollit se svýma šroubovákama...)(tímto se hluboce omlouvám všem, kterým jsme obrátili polaritu telefonů... sorry..) Pak jsme zaskočily na Doctorovo Nightmare before Christmas, daly malou pauzu na velmi dlouho-trvající hranolky a proplazily se zpátky na Jací jsou Páni času v DW a Velký návrat Sherlocka od Kate a Daphne.
Následovalo volno... A tehdy nastala moje chvíle... Tedy, když jsem se pokoušela ukecat Petku, že nás nezabije, když pro jednou zkusíme něco novýho a okoukneme PoníCon... A nebyla bych to Lady Loki, kdyby se mi to nakonec nepodařilo (za cenu, že půjdu první, ale jak je vidno, přežila jsem!) 
A věru udělaly jsme dobře. Hned při vstupu jsem uviděla kluka, s pastelově žlutým tričkem, v rukách velkýho žlutýho poníka.. Samozřejmě jsem okamžitě reagovala nadšením zapištěním: Hele koukni! Fluttershy!, čímž jsem se přímo excelentně uvedla do společnosti. Ještě než začala samotná přednáška WTF ponies...?, jsem stihla urvat jeden plakát s poníkem, kterej jsem si později doma s hrdostí vystavila na nástěnce a taky nechybělo uvítací objetí od úplně neznámýho týpka, který mě jen ještě víc ujistilo, že bronies jsou děsně hustý (což se projevilo ještě nejednou během celý přednášky, která byla mimochodem úplně špičková!)
Jako zakončení celý akce jsme si vybraly 50 Shades of Grey - záznam z FF2013, což bylo podle mě asi nejlepší, co jsem kdy viděla (i když ze začátku jsem měla co dělat, abych se nezadusila tyčkama...) (R.I.P. my childhood...)

Sooo... Podtrženo, sečteno a odečteno.... Doufala jsem, že poznám nějaké nové lidi, na což nakonec moc nedošlo (ale co... když sedíš v koutě...) Avšak jsem stihla spoustu supr přednášek a viděla kopu bezva cosplayů.. a pro jednou jsem nebyla v kolektivu ta divná (skoro se mi zdálo... že jsem byla až.. podezřele obyčejná.. :D) Když nebudu počítat absenci toaleťáku na záchodcích, (a podobné rýpalské drobnosti..) tak
mě celá ta akce ještě víc ujistila, že další FFko a jemu podobné rozhodně už nikdy nesmím prošvihnout!




Bye and don't forget to 
Live long and prosper!

2 komentáře:

  1. Děkuji velice pěkně. Tohle je snad první a jediná zmínka o našem pitvoření na 50Shades na velectěném internetu, což rozhodně potěší. Byť po přednášce jsem slyšel ohlasy typu: "Už nikdy nechci mít sex" a "Raději umřu frigidní", tak to že se někdo upřímně bavil mě (nás) nesmírně těší. Akorát mě trošku děsí, že to pro zájem budeme asi v létě muset opakovat :D. Zdraví PortyCZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opakovat? To zní skvěle! Rezervuju si lístky do první řady!
      Nezoufejte, myslím, že se jim to někde ve skrytu duše líbilo.. jen to nechtějí přiznat nahlas.. ;D
      Já jsem se tedy bavila úžasně.. Za působivý herecký výkon dávám pět z pěti hvězdiček..! :D
      Jen asi příště nechám slané tyčky a popcorn doma.. V tomto případě jsou velmi... zdraví nebezpečné... řekla bych..

      Vymazat

„Friendship is born at that moment when one man says to another: What! You too? I thought that no one but myself.“
- C.S.Lewis

Follow