Jake Abel

Well... Nejradši bych to tu ani nezmiňovala, ale asi bych se stejně nějak prořekla. Jakeovi je jenom pětadvacet.. (No fakt.. Narodil se v roce 1987, což je přesně deset let přede mnou..) No věřili byste tomu? Popravdě se začínám bát apokalypsy.. A aby toho nebylo málo, zjistila jsem že Jake je Američan (další z mých poprvé). To bych to ale nebyla já, kdyby se alespoň v něčem nepodobal mým dalším idolům... K mé úlevě, šlo tentokrát o výšku... Fakt mě to potěšilo.. Má metr osmdesát pět...
Díky náhodě jsem se taky dozvěděla, že fanynky si nejspíš vybrečí oči, neboť náš Jake už je nějakou dobu zasnoubený s Allie Wood, o které jsem se dozvěděla pouze, že je něco jako fashion bloggerka.
(Aktualizace... V listopadu 2013 se Jake, po deseti měsících od doby, kdy ji na Silvestra na Times Square požádal o ruku, s Allie oženil. Hledala jsem fotky ze svatby, a něco jsem našla... tady máte jednu a tady další...)

Okay.. K herectví... Já sama si Jakea prvně všimla v Percy Jacksonovi, kde si vystřihnul mojí oblíbenou postavu, Luka Castellana a později, když se v Supernatural mihnul jako Adam. (Winchestrovic nevlastní brácha a později tělo pro archanděla Michaela.)
Důvod, proč o něm píšu zrovna teď, však nepramení ani ze Supernatural, ani z Percyho Jacksona. Jake totiž dostal roli Iana, ve filmové adaptaci Hostitele, romantické sci-fi knihy od Stephenie Meyerové o které jsem se zmínila už minule. Podle knihy měl sice Ian vypadat trochu jinak, ale co už, jen když ho holky žerou... A hlavně nesejde na vzhledu, když mu ta role sedí... (A to i přesto, že až doteď hrál samý záporáky.)

Film jsem ještě neviděla, (ale díky všem těm trailerům a ukázkám jsem si utvořila celkem jasnou představu na to, abych sebou do kina nebrala rodiče), avšak soudě podle toho, co jsem zatím stihla okoukat na netu, zahrál Iana velmi dobře. (A to i ve chvílích, kde Wandě tak vehementně strká jazyk do krku..) (Jeden by mu to i věřil.. )
Každopádně myslím (a zároveň doufám), že nebudu jediná, když řeknu, že už se nemůžu dočkat až ho zase uvidím na plátně.

Žádné komentáře:

Okomentovat

„Friendship is born at that moment when one man says to another: What! You too? I thought that no one but myself.“
- C.S.Lewis

Follow