Trying to not go crazy

K novinkám ze života už téměř pološílené obsessivní fanynky...
Už prakticky nemůžu otevřít tumblr, ba ani fuckbook, neb je to tam samej spoiler a já se nedokážu ovládnout na tolik, abych je prostě přešla... Jinými slovy... Sherlock teaser trailer jsem viděla, dvanáctýho doctora znám (a fakt mě zrovna neuchvátil) a z dnešní epizody Teen Wolf už vím asi polovinu... By the way... Chystám článek na Teen Wolf.. A.... Jsem jediná komu Derekovo tetování připadá stejný jako to tetování, co maj druidi z Merlina? Vlastně se mi docela líbí... Uvažovala jsem, že si ho nechám vytetovat nad kotník... Hennou samozřejmě..
What else? Je polovina prázdnin... A já pořád sedím doma a bojím se vypnout klimatizaci... Na druhou stranu jsem už vyrobila spectra specs a ředkvičkové náušnice Lenky Láskorádové, jednu fimo TARDIS na krk a tričko s nápisem Likes Time Lords... (Nemluvě o tom, že ještě hodlám rozpižlat jeden starší rolák na cosplay Treku....)
Řekla bych, že mě chytla tvořivka, ale je to dost nepřesné označení, vzhledem k tomu, že už čtrnáct dní jsem nenapsala ani odstavec z rozdělaných fanfiction, a že k dodělání jakéhokoliv smysluplného článku mimo under line, mám opravdu daleko...
Taky cítím nutkavou potřebu vyhodit všechny svoje chechtáky za něco, co by mi udělalo radost... Někdy od Vánoc si šetřím na luk a příslušenství k němu, ale teď je mám volně k dispozici, neboť moje ještě neporušená, logicky myslící, strana mozku došla z závěru, že mi luk bude vlastně k ničemu, a že bych ty peníze měla dát na něco užitečnějšího...
Vážně přemýšlím o Assassins creed, ale moje drahá spockovská polovička mi říká, že stejně nebudu mít čas to hrát... Suma sumárum mi tedy zbývají knížky a nerd stuff, kterej tady ovšem není zrovna nijak extra levnej... Takže jsem dopadla tak, že jsem si zatím objednala Wreck this journal (na kterej jsem přišla díky tomuhle videu...) a další repliku ze Star Treku (odznak velící sekce mi totiž nestačil a tak mi za měsíc příjde ještě jeden vědeckej...)

Nevím, proč tohle vůbec píšu, ale asi už jsem si zvykla (vlastně mě i docela baví, je to rychlejší než smolit něco jako jsou ty životopisy.. a hlavně... blogování by mělo být hlavně o zábavě, ne?) Každopádně já teď končím, so bye and Live long and prosper!


5 komentářů:

  1. Hmm.. máš zajímavý život xDD Taky bych potřebovala tvořivou náladu O.O A kdyby ne, tak si ty věci aspoň koupit. Jenže je tu ten Škrblíko/Spockoidní mozek a jeho neochota utratit pět stovek za tryčko s Lordem Vaderem. Každopádně, až půjdu příště do sekáče, tak už si musím konečně koupit nějaký obří oranžový tryčko a přepolobožit ho.
    Už jsi taky vyděla novýho Doktora? Nic moc no.. Ale optimisticky.. není to ženská. Moc mi to teda nepomohlo.. Teď se budu muset přibližně tři série koukat na oškliváka ._. Měla bych zapracovat a vymyslet mu nějakou nepříliš pochvalnou přezdívku o__o
    Tý bláho, Wreck this journal vypadá úžasně xD Jenj nevím, jestli bych dokázala zničit knížku xDD
    Sakra, musím si najít nějakou lepší brigádu, abych měla dost prachů na ty podělaný repliky .__.
    Jo a ten obrázek je dokonalej xDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě... Oni jsou ty trička s potiskem moc drahý... Tak si je dělám sama... ^-^
      To mě taky napadlo, dokonce už jsem si stáhla i ten potisk, ale zatím jsem nenašla vhodně oranžové triko...
      Vadí mi, že mi vyměněj mýje malý žirafátko za tohohle Fuckity staříka... Úplně mi to zničí moje Doctor/Clara otp...
      To víš, chci zkusit, jaký to je být rebel...
      Live long street and Prosper avenue, nebo Derekova záda? xD

      Vymazat
    2. Třeba se ten stařík nějak hodně.. nalíčí.. a bude vypadat jako člověk.. ikdyž to jenom těžko o__o A myslím to LLaP avenue.. ikdyž Derekový záda taky ujdou xDD

      Vymazat
    3. Pochybuju, že existujou tak dobrý maskéři... :DD Ale co... Stejně by mi to vadilo, i kdyby to byl někdo jinej... Matt mi prostě bude chybět... :´/

      Vymazat
    4. Tak vydíš, jak jsem se cítila, když zmizel Dave ._.

      Vymazat

„Friendship is born at that moment when one man says to another: What! You too? I thought that no one but myself.“
- C.S.Lewis

Follow